Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

Γράμμα παράπονο από Έλληνα Μετανάστη

 Μας ήρθε ένα γράμμα παράπονο από έναν Έλληνα Μετανάστη σας το διαβάζουμε .Φίλοι μου πριν 5 μήνες βρισκόμουν στην Ελλάδα για να δω τους δικούς μου ανθρώπους που έχω αφήσει πίσω ,όταν άρχισε  αυτός ο κορονοϊός όπως τον ονόμασαν, το τι πέρασα  μέχρι να γυρίσω πάλι πίσω δεν λέγεται όλη αυτή η κατάσταση με έχει εξοργίσει και δεν θέλω να ξαναγυρίσω ποτέ πια στην
Ελλάδα επιπλέον πάνω από 2,5 μήνες με είχαν  κλεισμένο στο σπίτι ,το τι τράβηξα  δεν περιγράφεται με λόγια και εκάνα  πώς και πώς να ξαναγυρίσω εδώ που βρίσκομαι
  Άσε που η τηλεόραση της Ελλάδος οργίασε και ακόμα και σήμερα κάνει το ιδιο με το μείνετε σπίτι μείνετε σπίτι φορέστε γάντια μάσκα και τα λοιπά αυτά που αναφέρω Δεν σημαίνει  ότι δεν Αγαπώ την Ελλάδα την Ελλάδα την αγαπώ γιατί είναι  η γενέτειρα μου εκεί γεννήθηκα,αλλά τα πράγματα όμως  πάνε από το κακό στο χειρότερο και για αυτό αναγκάστηκα να φύγω για το εξωτερικό πικράθηκα βέβαια και είμαι πικραμένος που άφησα την Ελλάδα  . Εσείς που ζείτε στο εξωτερικό μην ακούτε το  ότι πάνε τα πράγματα καλά στην Ελλάδα είναι μεγάλο λάθος Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω, Τελειώνοντας να σας πω ότι οι λαθρομετανάστες λαθροεισβολείς μέρα παρά μέρα  έρχονται σωρηδών στην Ελλάδα και εμείς και τα παιδιά μας σηκωνόμαστε και πάμε στο εξωτερικό Δεν πειράζει θέλω να πιστεύοω  ότι η κατάσταση στην Ελλάδα Κάποτε θα φτιάξει με τη βοήθεια του Θεού φυσικά, αυτό λοιπόν ήταν το παράπονό μου για το τι τράβηξα 2,5 μήνες στην Ελλάδα. Εδώ που  βρίσκομαι είναι πολύ καλά τα πράγματα γιατί είμαι μακριά από τον πολιτισμό και μακριά από αυτό το έκτρωμα που τον λένε κορονοϊό, βρίσκομαι σε ένα απίθανο σημείο της υφηλίου δεν το αναφέρω,σας λέγω μόνο ότι είμαι πολύ καλά και ήσυχος, και δεν θα ξαναγυρίσω ποτέ πιά στην Ελλάδα με λύπη το λέγω αλλά αυτή είναι η αλήθεια...
Σημείωση:
 Ξέχασα να το αναφέρω ότι  ότι εγώ εδώ που βρίσκομαι είμαι νόμιμα με χαρτιά με γιατρούς και τα λοιπά και ρίχνω μαύρη πέτρα για την Ελλάδα με αυτά που πέρασα από το Μάρτη και δώθε,μέχρι που έφυγα και αυτή τη στιγμή είμαι πάρα πολύ ήρεμος ..

Έλληνας  Μετανάστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

2024  KAΛH ΧΡΟΝΙΑ