Κυριακή 26 Ιουλίου 2020

Το παράπονο του Έλληνα Μετανάστη

 Μας ήρθε ένα e-mail από έναν Έλληνα Μετανάστη  Πού μένει χρόνια στο εξωτερικό...

Αγαπημένοι μου φίλοι Καταρχήν θέλω να σας καλημερίσω και να σας ευχαριστήσω προκαταβολικά για ανάρτηση του γράμματός μου Θέλω να πιστεύω ότι εσείς θα το δημοσιεύσετε Και όχι όπως έκαναν κάποια άλλα site το ρίξαν στον κάλαθο των αχρήστων..

Εχω ένα παράπονο και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας, είμαι χρόνια στο εξωτερικό γιατί οι συνθήκες της Ελλάδος με έκαναν να ξενιτευτώ λοιπόν
ακούγοντας έναν  παροικιακό  ραδιοφωνικό σταθμό άκουσα Με θλίψη τις αναγγελίες θανάτων και των  μνημοσύνων. Και ομολογώ απογοητεύτηκα Και έκλαιγα ,διότι όλοι αυτοί ήταν Έλληνες σαν και μένα..
Από Ανέκαθεν οι συνθήκες που επικρατούν την Ελλάδα ανάγκασαν πάρα πολύ κόσμο να ξενιτευτεί να φτιάξει η οικογένεια και παιδιά με τη Νοσταλγία να ξαναγυρίσει κάποτε τη δικιά μας πατρίδα αλλά οι συνθήκες εξακολουθούν να μην είναι καλές με αποτέλεσμα να το σκέφτονται Εν τω μεταξύ τα παιδιά τους έχουν μεγαλώσει σε διαφορετικό περιβάλλον ένας ξεριζωμός ποιος ξέρει που μπορεί να  οδηγήσει  κακά τα ψέματα δεν μπορώ να πώ τίποτα παραπάνω για το τι επικρατεί στην Ελλάδα Γιατί σε μερικούς Δεν θα αρέσει εγώ το γνωρίζω Από πρώτο χέρι γιατί πήγα  στην Ελλάδα για μόνιμη εγκατάσταση αλλά το μετάνιωσα  και ξαναγυρίσα  πάλι εδώ που είμαι.
Τελειώνοντας να σας πω ότι έχω παράπονο γιατί στην Ελλάδα στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου να μην μπορώ να επιβιώσω. Γιατί να φεύγουμε στο εξωτερικό γιατί να γνωρίζουμε δύο πατρίδες Γιατί αυτό το γιατί θα μας φάει  Κρίμα Μας τρώει Νοσταλγία και η στενοχώρια και η ξενιτιά
Γιατί να μην είναι διαφορετικές οι συνθήκες στην Ελλάδα να μη χρειάζεται να  ξενιτευώμαστε    Έλληνας Μετανάστης..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ

2024  KAΛH ΧΡΟΝΙΑ