Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

Βυθίστηκε στο πένθος το Χάβαρι για το χαμό του Κώστα Μελιγκώνη - Τι δήλωσαν συγχωριανοί και φίλοι

       


  Πηγή...ΗΛΕΙΑ LIVE



Βυθίστηκε στο πένθος το Χάβαρι για το χαμό του Κώστα Μελιγκώνη - Τι δήλωσαν συγχωριανοί και φίλοι



  •  
  •  
  •  
Συγκλονισμένοι είναι οι κάτοικοι του χωριού Χάβαρι Αμαλιάδας από το χαμό του συντοπίτη τους ΕΠΟΠ Λοχία αλεξιπτωτιστή των Ειδικών Δυνάμεων Κώστα Μελιγκώνη τη νύχτα της Πέμπτης σε άσκηση της μονάδας του στα Μέγαρα. Ο 34χρονος υπαξιωματικός επισκεπτόταν συχνά το χωριό του πατέρα του το Χάβαρι, ενώ και η μητέρα του κατάγεται από το Σώστι.

To ilialive.gr επισκέφθηκε το Χάβαρι και συνομίλησε με κατοίκους του χωριού που γνώριζαν το αδικοχαμένο παλικάρι και εξέφρασαν την οδύνη τους για το χαμό του.
poluzois
“Ήταν ένα παρά πολύ καλό παιδί. Είχε τρέλα με τις ειδικές δυνάμεις και με την γυμναστική. Ήταν παιδί με πολύ μεγάλη ενέργεια, έρχονταν στο μαγαζί μου, καθόμαστε, πίναμε τις μπύρες μας, γελούσαμε…” είπε ο Βασίλης Πολυζώης. “Ήταν πολύ χαρούμενο παιδί. Ή θα γελούσε ή θα έκανε γυμναστική. Ένας αξιόλογος χαρακτήρας, ένα ξεχωριστό παιδί, αγαπητό σε όλο τον κόσμο…" συμπλήρωσε.
Theodoratos
Ο πάτερ Διον. Θεοδωράτος, σημείωσε ότι “.. ερχόταν ο Κωνσταντίνος εδώ, τα σπίτια μας ήταν απέναντι, ήταν ανιψιός μου το παιδί. Ήταν από μικρό παιδί πολύ δραστήριος, του άρεσε ο αθλητισμός, ήταν πολύ γυμνασμένος, χαρούμενος αλλά και ριψοκίνδυνος. Όταν μάθαμε αυτό το τραγικό γεγονός, δεν μπορούσαμε να το πιστέψουμε, το χωριό όλο είναι μέσα στην θλίψη. Έφυγε ένα νέο παιδί, γεμάτο όνειρα, ήταν έτοιμο να παντρευτεί την κοπέλα του…” είπε ο πάτερ. “Του άρεσε πολύ το χωριό εδώ και έρχονταν τακτικά για να βλέπει και τους γονείς του. Έχουμε πονέσει όλοι πάρα πολύ, ο Θεός να δίνει κουράγιο στους γονείς και στον αδελφό του…”.
Rounis ntinos
Γείτονας της οικογένειας του Κώστα, ο Ντίνος Ρούνης δήλωσε ότι “… ήταν ένα παρά πολύ καλό παιδί, χαρούμενο, δυναμικό, φανταστείτε ότι όταν ερχόταν στο χωριό έφερνε μαζί του και ένα μεγάλο σχοινί το έδενε στον πλάτανο και έκανε και εκεί ασκήσεις. Δεν θέλω να πω ότι ήταν ριψοκίνδυνος, γιατί το παιδί την δουλειά του έκανε, αυτή που έπρεπε να κάνει. Λυπηθήκαμε όλοι παρά πολύ. Ο Θεός να τον αναπαύσει, άγγελος ήταν, μαζί με τους αγγέλους να πάει…”.
Seferis
“Έχω λυπηθεί πάρα πολύ, το παιδί ήταν φίλος του γιου μου, είμαι πολύ στεναχωρημένος δεν μπορώ να το πιστέψω…¨ είπε ο Γιώργος Σεφερλής.
Rounis and
“Αυτό που συνέβη εγώ ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Ήμασταν κοντά, είμασταν πολύ καλοί φίλοι... Ήταν ένα παιδί χαμογελαστό, χαρούμενο, αν ήσουν στεναχωρημένος το γέλιο του ήταν φάρμακο. Τον έβλεπες και σε έκανε να χαμογελάς. Έχουμε συγκλονιστεί. Ήταν το ονειρό του αυτή η δουλειά. Εμένα όταν μου τηλεφώνησαν και μου το είπαν δεν μπορούσα να το πιστέψω. Τραγική είδηση…” δήλωσε ο Ανδρέας Ρούνης.
xavari

Δεν υπάρχουν σχόλια:

2024  KAΛH ΧΡΟΝΙΑ